Travel Office - офис система за туристически агенции
Какво е Travel Office?
Travel Office е функционален уеб базиран софтуер, който предоставя възможност на туристическата агенция да въвежда структурирани бази данни с клиенти и фирми, да въвежда резервации, да следи статус на текущи резервации, да издава документи (договор, ваучер, фактура).
Всичко това създава изключително улеснение за офис работата на всяка туристическа фирма.
Функционалности на Travel Office Basic
Резервации
Организирани данни
Плащания
Издаване на електронни документи
Договор
Договорът се генерира с предварително зададени общи условия на фирмата, лого на фирмата, полета за попълване, автоматично се генерира номер на договор и се визуализират въведените данни по резервацията /за клиент, дестинация, дати, дължими суми/, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.
Ваучер
Стандартен, автоматично генерира номер, както и въведените данни за клиент и данните по резервацията, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.
Фактура
Стандартна, оригинал и копие, автоматично генерира номер, както и въведените данни за клиент и данните по резервацията, автоматично генерира сума, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.
Други видове документи подходящи за интеграция :
Travel Office Basic включва 3 бр. електронни документи по шаблон (по избор).
Модул Клиенти
Минимален абонамент за Travel Office Basic: 3 месеца.
Допълнителни услуги
Модул Agent Login - вход за агенти
Модул Agent Login дава възможност на вашите агенти да правят резервации
директно във вашия Travel Office
Модул Client Login - вход за клиенти
Модул Client Login дава следните възможности на клиентите:
Свържете се още днес с нашия екип на тел.: 0895 040 353> или изпратете email: info@prostudio.bg
Travel Office е функционален уеб базиран софтуер, който предоставя възможност на туристическата агенция да въвежда структурирани бази данни с клиенти и фирми, да въвежда резервации, да следи статус на текущи резервации, да издава документи (договор, ваучер, фактура).
Всичко това създава изключително улеснение за офис работата на всяка туристическа фирма.

![]() |
- Систематизирани данни
- Достъпна където и да се намирате
- Вие сте напълно мобилни
- Ефективно обслужване за вашите клиенти
![]() |
Функционалности на Travel Office Basic
Резервации
- Възможност за директна резервация по оферта от сайта, към който е интегриран Travel Office. Възможност за въвеждане на неограничен брой резервации в системата.
- Данните за офертата (дата на отпътуване, хотели по програмата с цени, видове стаи) се зареждат автоматично в Travel Office.
- Бързо и лесно попълване на стъпките по резервацията, както и издаване на необходимите документи за пътуването.
- Удобство при работата с вече създадена резервация - отразяване на необходими промени - промяна в данните на клиентите, въвеждане на плащане към резервация, добавяне на следващо плащане, автоматично изчислява оставащата дължима сума.
Организирани данни
- Всяка резервация може да съдържа: код на оферта, заглавие/дестинация, продължителност, транспорт, хотел, тип настаняване, дата на отпътуване/настаняване, брой туристи (възрастни и деца), крайна цена, депозит, статус на резервация
- Услуги по резервацията (пакетни оферти, настаняване, допълнителни услуги)
- Възможност за проследяване на статус резервации /на запитване, потвърдена, платена, с депозит, анулирана/
- Търсене на резервация по име на оферта, дата на отпътуване, име на клиент и номер на резервация
- Бележки към всяка резервация.
- Архив на всички резервации
Плащания
- Възможност за добавяне на допълнителни услуги към всяка резервация и автоматично изчисляване на крайната дължима сума от клиента.
- Добавяне на плащания към всяка резервация
- Възможност за издаване на фактура
- Управление на стойността на необходимия депозит
- Управление на крайната дата за плащане
- Архив на създадените документи по резервацията (договор, ваучер, фактура и др.)
Издаване на електронни документи
Договор
Договорът се генерира с предварително зададени общи условия на фирмата, лого на фирмата, полета за попълване, автоматично се генерира номер на договор и се визуализират въведените данни по резервацията /за клиент, дестинация, дати, дължими суми/, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.
Ваучер
Стандартен, автоматично генерира номер, както и въведените данни за клиент и данните по резервацията, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.
Фактура
Стандартна, оригинал и копие, автоматично генерира номер, както и въведените данни за клиент и данните по резервацията, автоматично генерира сума, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.
![]() |
Други видове документи подходящи за интеграция :
- приходен ордер
- разходен ордер
- проформа фактура
- бланка резервация
- списък на група
- списък на група за мед. застраховка
- списък на група по стаи rooming list
- списък на група за граница
![]() |
Модул Клиенти
- възможност за редакция - добавяне, изтриване или промяна в данните на всеки клиент
- всеки клиент / турист с направена резервация се запаметява в база данни клиенти
- данните от този модул може да се използват при правене на нови резервации
- възможни данни за въвеждане за всеки клиент: трите имена на кирилица и латиница, ЕГН, лична карта №, дата на издаване, дата на валидност, Паспорт №), дата на издаване, дата на валидност, място на издаване, е-mail, мобилен телефон, стационарен телефон, служебен телефон, град, адрес;
- архив на въведените клиенти
![]() |
![]() |
Допълнителни услуги
- Въможност за изработка на документи по шаблон, подаден от клиента
- Въможност за изработка на допълнителни шаблони за документи
- Интеграция на Reservation Check
- Допълнителни потребителски акаунти
- Допълнителни функционалности към Travel Office Basic
Модул Agent Login - вход за агенти
Модул Agent Login дава възможност на вашите агенти да правят резервации
директно във вашия Travel Office
- Възможност за следене на резервациите, направени от всяка фирма
- Възможност за редакция - добавяне, изтриване или промяна в данните на фирма
- Данни към всяка фирма - Код на фирмата, наименование, номер и вид (ТА, ТО) на лиценз, БУЛСТАТ, МОЛ, адрес на регистрация, адрес за кореспонденция, град, държава, координати (телефон, мобилен телефон, email, пощенски адрес), лице за контакт
- Архив на въведените фирми
Модул Client Login - вход за клиенти
Модул Client Login дава следните възможности на клиентите:
- Преглед на история на поръчките
- Онлайн запитване
- Потвърждаване на резервация
- Специални оферти само за регистрирани клиенти
- Издаване на електронни документи
![]() |
Свържете се още днес с нашия екип на тел.: 0895 040 353> или изпратете email: info@prostudio.bg