Предимствата на генерирано от потребителите съдържание

Често получавате съвети от експерти или прочитате за тях в някоя статия колко полезно е да разнообразите съдържанието на вашия сайт, като периодично публикувате текстове, които да подсилят интереса и да са релевантни на предлаганите от вас продукти или услуги. С ентусиазъм подготвяте списък със заглавия, събирате необходимата информация, поднасяте я в подходящ формат и стил. Но...рано или късно ще попаднете в ситуация, когато имате усещането, че се изчерпвате от към идеи.

Защо се получава това? Не се обвинявайте напразно, тъй като фокусът на вашата дейност е в съвсем различен аспект. Макар към процеса на писане на текстове да впрегнете усилията и на вашите колеги, отново ще се стигне до момента с изчерпване на идеи или пък писането на текстове ще бъде отлагано във времето, защото не са приоритет.

Всъщност има лесно и бързо решение, което изисква първо да организирате нещата с необходимите технически решения, след което да генерирате кръг от активни последователи. Те от своя страна ще се погрижат за така желаните текстове с интересно съдържание. С други думи: поканете вашите клиенти да изпратят отзиви или кратки коментари.

За целта към вашия административен панел добавете модул за публикуване на отзиви. По ваша преценка добавете допълнителни полета към формата, за да насочите потребителя към по-важните точки, в резултат на което ще получите по-датайлен отговор. От админ панела ще имате възможност да упражнявате контрол над публикацията. След предварителен преглед и одобрение от ваша страна, отзивът може да стане част от съдържанието на вашия сайт. В допълнение можете да
поставите опция за рейтинг.


Предимствата на генерирано от потребителите съдържание:

  • Осигурявате постоянен поток от разнообразна информация във вашия сайт
  • Темите са подбрани по естествен път и са такива, които реално вълнуват вашите клиенти
  • Съдържанието се откроява с висока доза откровеност, защото мнението е споделено без да се търси материална изгода
  • Публикациите са маркирани с дата, информацията е актуална и споделеното в повечето случаи е отзив от скорошно събитие (почивка, екскурзия, посетена дестинация, настаняване и т.н)
  • Съдържанието се предоставя доброволно и е безплатно за вас. Разбира се, можете да организирате бонус инициативи, с които да възнаградите усилията на по-активните потребители и да стимулирате да публуват по-често срещу преференциални условия от вашите продукти/ услуги (напр. отстъпки)
  • Потребителите днес са с телефон в ръка през цялото време и желаят да споделят намомента какви чувства поражда преживяното в момента. Можете да насърчите отзивите да бъдат придружени със снимков или видео материал.
  • Освен споделени като чатс от сайта, насърчавайте част от съдържанието да попадне на вашата страница във Facebook.
  • Генерираното от потребителите съдържаниe е чудесен източник на идеи. Можете да обогатите и разнообразите предлаганите от вас продукти/ услуги.
  • Генерираното от потребителите съдържаниe може да изиграе ключова роля и да "образова" вашата аудитория. Така индиректно да доведе до ръст в търсенето на конкретния продукт/ услуга (напр. при популяризиране на нова и непозната за пазара дестинация)

Как да организирате съдържанието

За да остане събраната информация по-дълго във времето, можете да използвате отделна платформа за тази цел (напр. блог). От една страна няма да "размивате" основното съдържание на вашия сайт и да разсейвате потребителя от основния фокус с акцент продажба на продукт/ услуга. В същото време ще се възползвате от възможността за кръстосване на линкове между двете платформи. Допълнително можете да стимулирате употребата на бутоните за споделяне в социалните медии, да използвате по-голям формат снимки, да подредите текста така, че да е четлив и към него да се появяват препратки към подобни теми и др.

За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.