Как да увеличите продажбите с push notifications

Потребителят, който е изтеглил вашето мобилно приложение, най-вероятно добре познава вашите прдукти или е инсталирал апликацията по препоръка на приятел. Практиката до момента сочи, че една от мотивиращите причини за изтегляне на мобилната апликация, е възможността за периодично осведомяване относно специални предложения, отстъпки и last minute oферти

Вижте повече тук: 10 причини защо потребителите да изтеглят вашето мобилно приложение

Ако желаете вашият бизнес да е в крак с тенденциите в дигиталния маркетинг, то е време да обърнете внимание на следващия етап от вашия план за инвестиране в е-решения и да пристъпите към израборка на мобилно приложение. Мобилните апликации набират популярност сред потребителите и са особено ценени, ако освен информация позволяват и възможност за интеракция.

Една от опциите, която е високо ценена както от потребителите, така и от бизнеса, е възможността за получаване/ изпращане на push нотификации. Те се явяват подходящ инструмент, които подобрява комуникацията с потенциалния клиент, достигат бързо до него (на екрана на мобилното устройство) в реално време и се отличават с висок процент на откликване (т.е съобщението е отворено и потребителят е отведен към желаното съдържание посредством заложения линк-препратка)

Вижте повече тук: Какво представлява push нотификация?

Предизвикателството пред бизнеса при изготвянето на кампания с push отификации е да подбере правилната комбинация от следните ключови елементи:

  • конкурентен продукт (специално предложение, отстъпка, last minute оферта)
  • добре структурирано послание на push нотификация
  • подходящ момент на изпращане
  • ритъм и цикличност на кампанията
  • мониторинг на поведението на потребителите

Използвайте максимално предимствата на технологиите в полза на вашия бизнес. Ако се стермите към ръст в продажбите и развите, дейността ви има много по-голям потенциал, ако е базирана онлайн. Или с други думи не е необходимо да докарате клиента физически до вас-обслужвате го онлайн, независимо от неговата локация.

Бъдете водещия фактор в преговорите онлайн. Подберете подходящ линк, който да отведе на конкретна целева страница потенциалния клиент. Вашият сайт трябва да поддържа опции, които да позволят на клиента да завърши желаната транзакция (продажба чрез залащане през пос терминал, запитване чрез попълване на резервационна форма, споделяне в социалните мрежи чрез съответните бутони и др)

При вземане на финално решение клиентът може да има въпроси или да потърси вашето съдействие при изясняването на важни детайли, за това вашият екип трябва да бъде на разположение. Посочете ясно по какъв начин могат да се свържат с вас и предложете повече от една алтербативи- по телефон, скайп, вайбър, email и т.н

Допълнителна информация:
Често задавани въпроси относно редизайн на сайт

VPOS терминал - катализатор на продажби