Идеи за допълнителни услуги към сайт на хотел

Независимо дали гостите на хотела са резервирали посредством Ваши партньори, чрез обаждане по телефона, по email или директно от сайта на хотела, силен инструмент за повишаване стойността на приходите от всеки един от тях е предлагането и продажбата на допълнителни услуги. Прибавете информацията за допълнителните услуги към административния панел на онлайн резервационния модул на сайта на хотела. По този начин ще продавате на само настаняване, а цялостно преживяване на Вашите гости. Вашият сайт е Вашия онлайн служител, който трябва да може да обслужи клиента виртуално, като му поднесе подробна и актуална информация, която може да ключова при вземане на решение и подаване на онлайн резервация. Редовните клиенти или такива, които поне веднъж са ползвали услугите, могат да ги заявят и предплатят в аванс по време на резервация през модула.

Когато търсите вдъхновение за съставяне на списък от допълнителни услуги, проучете в детайл:

Услуги, достъпни на територията на обекта за настаняване

  • СПА център
  • Наем на екипировка (велосипеди, ски оборудване, тени ракети, федербал/бадминтон екипировка, голф аксесоари и т.н)
  • Трансфери
  • Наем на оборудване за мероприятия
  • Ваучер за отстъпка при първа покупка в магазин на територията на хотела (напр сувенирeн магазин)

Услуги, достъпни извън територията на обекта за настаняване

  • Rent-a-Car
  • Козметичен/ Фризьорски салон
  • Конна езда
  • Екстремни спортове (скално катерене, рафтинг и др)
  • Еднодневни маршрутни обиколки с водач
  • Еднодневни екскурзии до близки дестинации
  • Билети за събития (концерти, представления и др)



За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.